Friday, March 18

matang

assalamualaikum.

bulan oktober ni, saya akan jadi 18 tahun. sudah bertambah tua dong. perlu tambah matang kan? taknak boleh? :D

bagi saya, bila saya nak jadi matang saya boleh. tapi bila tak ada mood, tak matang la kan. takperlu nak marah, saya suka siapa saya. ohyeah baby!

the thing is, kadang kadang orang dengar 18 tahun, dah nampak orang yang matang, ni, apatah lagi orang 50 + tahun (?) ayoyo !

saya bukan nak cepat mengalah ke ape, tapi tindakan beliau yang begitu tidak mendatangkan hasil kepada mana mana pihak, dan terus nak salahkan orang tanpa tahu kisah sebenar, memang menguji tahap kesabaran gue, paham enggak ? kang takpasal jadi kisah lain.

terfikir jugak, budak budak kat sekolah dulu pun boleh settle masalah secara lebih matang / professional dari beliau, honest!

okay baik, mungkin beliau tengah ada masalah besar yang mungkin saya takkan faham, tapi dia punya kerja memang akan ada banyak masalah pun, tak boleh lah nak lepas kat budak budak kan. memang betul la nak kena. lagi lagi, bila parents saya kena jugak. body glove jugak kang.

dah habis lepas, nak make it up by buying us food. well, bila orang dah offer rezeki, jangan tolak kan, memang enjoy habis habisan la dia belanja :P

tapi dalam hati ni, tahap kecewa, terhina tebal sikit, so nak tengok muka beliau susah la sekarang. ya, saya tahu itu tidak patut. dan jangan risau, saya tak simpan lama pun, takpernah simpan lama pun benda benda ni. buat kacau kepala otak saya yang suci lagi putih. tapi makan masa jugak. so chill out y'all ;D






p/s 1; saya tak decide lagi apa yang patut saya buat.
kalau dia buat lagi sekali macam ni, bye.
tapi nak bye pun,
saya dah sayang housemates saya,
ottoke ?! ;'(

I need GGBS right now ;/


p/s 2; HAPPY BIRTHDAY SHAZWIN SOFINA :')

2 comments:

wawa~ said...

18 dah matang ? mana adaaaa. masih mudaaa kot... hehe XD


p/s : saya rindu kamu jugaaa :D

ateyyyy said...

ye laa. dah masuk U. kan (?) HAHA.
takdelah, saje je nak buat comparison yang hebat ;D