Sunday, March 20

city girl .

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

alhamdulillah, now we have this adorable p1 small tower at our house.
it's easier for me to write write and write :)

OKAY ESOK BALIK KL, TAHAP TERUJA MACAM APA TAHU ?! HAH, PUAS HATI XD DAHLAH KITORANG NAIK KERETAPI OKAY, BUDAK BANDAR KAN, MESTILAH EXCITED TAHAP TUT ;D

Nak makan bigA , pergi WaWa , enjoy dengan family + GGBS <3>
bulan lepas, kecoh macam apa, result nak keluar one week after result stpm keluar. tahap kelajuan degupan jantung, G6 pun kalah ;D memang semua benda muncul dalam kepala masa tu. ayoooo, nervous habis meh.


pap pap pap ! itu semua hanyalah khabar angin yang memang menguji perasaan daku. dan sekarang dah confirm,




23 MAC 2011 RESULT SPM 2010 KELUAR . WOOOOT .



3 HARI LAGI OKAY ! tipu lah kan tak nervous!



okay, ni satu cerita, dari upsr sampai ke spm, saya tak nervous sangat waktu exam ak dekat, tapi bila result nak keluar, lalalalalala ~ tak tidur woh ! haha, teruja sungguh Athirah oi !

okay, tak payah membebel . rabu ni, saya akan tengok result saya. ya Allah, sekarang ni hanya tinggal doa + tawakkal. saya sudah buat yang termampu. saya kena kuat untuk menanti result yang akan keluar.


all the best to all g4squared-ers <3>
ahhhhhh, takuuuuuuuuuuuuut . okay , see ya peeps :)

No comments: