Wednesday, January 4

brand new semester

assalamualaikum warahmatullah :)

dah lama sangat tinggal blog ni . maaf . maklumlah nak curi masa untuk menulis bukan senang . homework keliling pinggang . hee *tak mengeluh tak mengadu cuma memberitahu ;)

so, yeah, semester 2 dah start . cuti sebulan sudah berlalu, well actually tak macam sebulan pun. 3 minggu habis kat uia . sobsob. serius bila ingat balik masa habis kat situ je, memang agak sedih. jadinya harap harap research will turn out to be great :)

kelas masih sama, saya bersyukur :) wajah wajah semua sama. ahaha takkan tiba tiba nak masuk orang baru semester 2 kan. tingkat 3 rasa kosong sebab budak budak australia dah takde, takde basyar, nisa, mina, nadrah untuk dikacau . haha.

awal awal lagi ni, kawan kawan semua dah tunjuk semangat masing masing. tak start belajar lagi, tutorial dah siap. ha amek. saya hanya follow the flow, sejujurnya semangat itu masih baru start enjin *tepuk dahi*

tapi saya bersyukur dapat kawan kawan rajin, saya terikut ikut. hee. so far, takde perkembangan terbaru sangat. cuma birthday Rai ! dia kaklong V1, orangnya sungguh pemalu ahaks . tapi rajin . sangat rajin .

cuma saya nak jadi diri saya yang baru, buat apa yang sepatutnya, jangan fikir sekeliling
hubungan dengan mereka yang tidak perlu, saya cuba regangkan.
mereka yang perlu, saya cuba rapatkan.
tabiat lama yang tidak elok dijauhkan,
tabiat baru yang elok akan cuba ditanam dalam diri :)

ramai cakap semester 2 makin susah, tapi saya percaya saya boleh, senior boleh takkan saya takboleh. dah tiada alasan lagi.

LET'S GO ATEY ! :D

selamat malam, sakit kepala sakit semua anggota badan main basketball. inilah jadinya sebulan dok bergolek je atas katil HAHA.

2 comments:

anaknomborempat said...

cg ske baca text yg ITALIC uh..hehe..good luck atey..u can do it

ateyyyy said...

terima kasih cikgu :)
ana akan cuba !

rindu cikgu <3