Sunday, November 27

comel je awkward

peace be upon you.

I got a few things to share.

firstly, my semester 1 finals is DONE.
yaAllah I can't believe it, I thought this moment would never come ahaha. drama queen much Atey ! the exam turn out to be exactly how exam would be. there are the easy parts, there are also the hard parts ;/ sekarang, tinggal doa :)


secondly, my semester break dah mulaaaa hoyeah.
saya dah mula movie marathon yeah yeah. hehuhihaho, saya seronok, untuk sebentar. kami memang cuti untuk sebulan lebih tapi, ada research, in my head right now is all about the research haiyaa. tolong.

thirdly, tadi reunion batch, more to reunion roses ahaks ;D
mula mula awkward je rase haha, comel, tapi lama lama havoc. maklumlah wanita. seronok dapat jumpa roses, bila sergah rumah tengha, jumpa cikgu zarina kat kedai aiskrim baru kat greenwood. hehe. dapat pengisian dari huda dan siti. it was fun :)


dari huda ;
kita kena selalu asah kapak, jangan potong pokok je tahu hee :)

dari siti ;
kita perlu variasikan ibadah, kerana manusia cepat rasa boring :)



terima kasih rakan rakan,
semoga ukhuwah kita berkekalan selamanya :3

No comments: