Saturday, November 12

menentang arus

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)

alhamdulillah saya sihat, jangan risau.

cuma tak boleh tidur. taktahu kenape.


tapi seronok, dapat bersembang dengan didi for almost one hour. didi tuuu, nur diyana nas tamimi tu. ingat tak ? mestilah kan. hikhik.

banyak yang kitorang kongsi. ya Allah kerana itu sejujurnya saya makin rindu Al-Amin.

rindu roses. rindu bi'ah. rindu cikgu cikgu yang sentiasa mengingatkan kepada kebaikan. cikgu cikgu yang bersusah payah mengajar dengan hebatnya.

kat sini, lain. memang lain. suasana dalam kelas, tengah tengah jalan ke, bila bila masa lah kan. memang menguji keimanan. betul.

kadang kadang aku tewas. melayan perasaan dan keinginan seorang belia (?), dan buat silap. alhamdulillah ada pihak yang mampu mengingatkan aku kepada apa yang betul dan tidak.

sekarang baru nerang, belum ipoh, belum vinayaka. makin tua makin besar ujian.
aku seharusnya gagah. insyaAllah.



"orang yang berenang menentang arus, otot dia kuat" - Didi :)

"kalau tak mampu, memang hanyut habislah" - Atey XD



jadi, nak taknak memang kena berenang menentang arus, apa yang luar biasa sudah menjadi kebiasaan di luar ni. petanda apa itu ? astaghfirullah.

let's go Atey, final dah dekat !

No comments: