Friday, November 4

beautiful new

assalamualaikum warahmatullah :)

dah lama sangat saya tak post kan ? maaf maaf, sibuk. jeng jeng jeng.

well setakat ni post saya memang berkaitan nerang la kan hikhik. dah duduk tercorok je kat hujung utara sana. hee. saya pasti ggbs tahu masalah saya sebelum ini semasa di nerang. saya sentiasa cerita pada mereka.


awal masuk nerang, saya rasa berat duduk situ. ada one moment, saya rasa nak lepaskan impian medic hanya kerana nerang. masa tu memang lemah habis la. but then,

"I thought to myself, sampai bila nak macam ni ?
nanti da jadi doktor takkan nak quit tengah jalan sebab surrounding ?"

tabahkan hati, kuatkan semangat. alhamdulillah, now, everything is starting to complete the missing puzzles. I love my roommates, my classmates and everyone else.



we live together. we strive together. we succeed together


V1 ROCKSS

.

2 comments:

Anonymous said...

baguslah dah sayang semua orang kat sana. orang di sini jangan berani berani dilupakan ehh.. *amaran keras*

;p

ateyyyy said...

alhamdulillah.
doa termakbul :)

tidak akan, jangan risau <3