Tuesday, January 11

tribute to prince charming

peace be upon you.

my prince charming? secreto de amor. hot hot hot hot issue, awwww -____-

dia comel, hensem, kacak, haha macam tak sama je semua tu, dia pandai main bola sepak, charismatic gaya dia, buat saya happy.

setiap hari, bangun tidur atau sebelum tidur mesti peluk dia. dulu masa sekolah, sebelum pergi peluk dia dan semangat nak balik peluk dia, kadang kadang dia tak ada, main kat luar dengan kawan kawan.

bila dia tengah manja mesti datang buat gaya comel. bila dia takde mood / nak rehat, dapat peluk sekejap je. dia suka tidur dengan saya/ibu :O bila dia tidur, gaya memang taktahan punya comel, selalunya kacau dia masa tidur sebab comel sangat. and, dia makin gemuk sekarang. hehehe.

ingat nak buat album just untuk dia kat facebook tapi malas lah pulak. so ini antara gambar dia yang saya suka. suka je SEMUA gambar ;D

introducing, SPOT<3

ni dia teman masa study malam malam time SPM :')


buat muka manja masa kitorang nak pergi Penang, dia tak ikut ;/


ni pulak masa nak balik kampung, dia buat muka macam ni, awwh.


cermin mata ibu ;D

itu almari saya, dia tidur atas beg saya ;D

dia suka intai orang dalam bilik air. betuuul.


kadang kadang dia tidur macam ni,
tapi selalunya dia tidur macam ni (kepala dia nampak macam riceball) HAHA (:


okay dah, dia nak pergi swimming ;)



Officially, Spot kucing Amru.
Dia kecoh pasal post ni ;/
Uweek, kesah ape.

2 comments:

@ikOika said...

nak like banyak banyak ;)
this prince charming, I want to meet him someday, please tuan owner ;D

ateyyyy said...

abaikan tuan owner, kecoh je budak tu ;D