Tuesday, March 16

I wanna fly

assalamualaikum w.b.t

saya rasa nak lari sebentar dari dunia realiti. pergi ke satu tempat di mana saya boleh luangkan masa yang banyak secara berfaedah tanpa merasakan masa itu berlalu dengan cepat. tenangkan fikiran dan hati yang saya tak faham kenapa ia terasa sungguh kerdil dan lemah sejak dua tiga minggu ini. kemudian, barulah boleh saya pulang dengan hati yang tenang dan membara untuk SPM.
UWAAAA!

huuuuuuh. boleh ke? mimpi jelah :P
boleh saya mencapai kesempurnaan? -iklan milo sekejap :D
SPM. saya dah makin terasa lazatnya. anda bagaimana?

4 comments:

Anonymous said...

jom kite tenang kan hati esk di masjid usamah bin zaid insyaALLAH..jumpa kat sana eh atey.. cg balik cuti kali nih x jumpe nt lagi..

ateyyyy said...

insyaAllah :)

Sushioooo said...

nt, how you got the feeling? can i share it with you? Come on!

sayathirah said...

insyi, ana tak faham.
kalau nak share, ym jom.