Sunday, August 7

abadan abada muahsss

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

alhamdulillah, saya dikurniakan mereka sebagai sahabat,
yang akan menemani saya menempuhi perjalanan hidup yang penuh dugaan.
mungkin bukan dengan berada di sisi setiap masa, tapi insyaAllah
dengan tautan hati yang menyatukan kami walau dimana jua kami berada :)

saya tahu bila saya perlu, mereka ada.

sejujurnya, saya rindu mereka. teramat sangat.



tazkirah waktu bacaan di tingkat 3 blok F kolej kediaman insaniah,
"kawan yang paling baik adalah kawan yang sentiasa mengingatkan kita kepada Allah" :)





p/s ; ibu dah pesan,
mungkin susah nak cari kawan sama macam kat al-amin.
kawan al-amin lain. but still buat kawan jugak kat sana.

okay :)

1 comment:

~wawa~ said...

miss you too. love you too. be strong my friend. together we strive for our success here and hereafter okaay ! ukhwahfillah abadan abadaaa

:')